Suus.

30 jaar Kunst in het Volkspark

Kunst in het Volkspark

๐‡๐ž๐ญ ๐ข๐ฌ ๐Ÿ๐Ÿ—๐Ÿ—๐Ÿ”: ik ben 23. Jong, bleu en leergierig. Vastbesloten om het steno dat ik ken alleen nog te gebruiken voor de afkortingen KPI en CRM. Marketing is nog overzichtelijk. We hebben nog geen weet van CTRโ€™s, CTAโ€™s of SEO.

Als beginnende marketingmedewerker bij een regionale krant wil ik net zo zijn als de ervaren marketeers. Ik kijk mee over de schouders van de oplagemanager en hang rond bij de bureaus van de blad- en pr-manager. Ik inhaleer hun ervaring als een 16-jarige met een ballonnetje lachgas. Gretig. Geen idee wat me te wachten staat. Ik kijk, luister en leer. Is er een activiteit of evenement? Ik ben erbij!
๐Ÿ’ฅ
๐‰๐ฎ๐ง๐ข ๐Ÿ๐Ÿ—๐Ÿ—๐Ÿ”: wijlen initiatiefnemer en journalist Pieter Bos organiseert met een team enthousiastelingen de eerste editie van Kunst in het Volkspark. Wat een evenement. Duizenden bezoekers trekken het oudste park van Nederland in om het werk van uiteenlopende kunstenaars te bewonderen.

Ik ben erbij. Samen met mijn collegaโ€™s maak ik deel uit van het organisatieteam en blijf dit een aantal jaren doen. Na 13 jaar neem ik afscheid van de krant en vlieg uit. Vanaf editie 14 kom ik naar Kunst in het Volkspark als bezoeker.
๐Ÿ’ฅ
๐Ÿ๐ŸŽ๐Ÿ5: editie 30 van Kunst in het Volkspark staat op de agenda en omdat bloed kruipt waar het niet gaan kan, ben ik sinds een aantal jaren terug op het nest. Mijn rol als bezoeker heb ik al een aantal jaren verruild voor die van bestuurslid.

Samen met mijn medebestuursleden en een heel leger aan andere vrijwilligers gaan we van deze editie een hele bijzondere maken. Ondanks dat er veel verschillen zijn met 30 jaar geleden, zal ook veel gewoon weer hetzelfde zijn. ๐“๐ฎ๐ค๐ค๐ž๐ซ๐ฌ ๐ณ๐ข๐ฃ๐ง ๐ง๐จ๐ฎ ๐ž๐ž๐ง๐ฆ๐š๐š๐ฅ ๐“๐ฎ๐ค๐ค๐ž๐ซ๐ฌ ๐Ÿ˜‰